niedziela, 8 września 2013

Rozdział 10 część 1

Rozdział 10 część I


Dzień urodzin Violi

                                        Violetta 

Dziś są moje urodziny. Tata właśnie wyleciał. Właśnie stoję pod Studio ciekawe co Diego tu robi. Mam nadzieję, że się dowiem.



                                         Angie


Właśnie zaczęła się lekcja
- Witajcie. Chciałam wam przedstawić nowego ucznia Studio 21. Oto Diego. Mam nadzieję, że przyjmiecie go ciepło.

                                        Diego

Widziałem zdziwienie na twarzy Violi. Mam nadzieję, że cię ucieszyła.
- Wszystkiego najlepszego Violu.
- Dzięki. Pamiętałeś. Jesteś kochany.
- Tak pamiętałem. I to dlatego właśnie d dzisiaj chodzę do Studia. Taki mały prezent z okazji twoich urodzin.
- To miłe. Kocham cię, wiesz.
- Tak wiem. Ja ciebie jeszcze mocniej.


                                             








2 komentarze:

  1. Mam do was wielką prośbę, prowadzę stronkę o Violettcie i bardzo mi na tym zależy żeby dowiedziało się o niej więcej osób :) Czy moglibyście udostępnić na waszym blogu naszą stronkę? A my na naszej stronce wasz Blog? proszę o odpowiedź :) Link do stronki:


    https://www.facebook.com/pages/Violetta-PL/201093746724330?fref=ts

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne ale mam prośbę abyście polubili moją stronkę o violettcie na fb
      https://www.facebook.com/pages/Violetta/358678194243948?ref=hl

      Usuń