wtorek, 23 lipca 2013

Nominacja do Liebster Blog Award

Co to właściwie jest LBA ?
  1. ,,Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za “dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów  więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.” Zostałam nominowana przez 


Moje odpowiedzi:


1.Kto według ciebie najlepiej tańczy ze Studia 21?

Maxi

2.Którą parę przyjaciół najbardziej lubisz?

Maxi, Camila, Francesca i Violetta

3.Twoja ulubiona piosenka z "Violetty" to...

Podemos i Te creo

4.Lubisz Naty?
 
Tak
5.Wolisz Leona czy Tomasa?

Leona

6. Jaki jest twój ulubiony film?

Och, życie!

7. Jaki jest twój ulubiony serial?

Violetta

8. Najładniejszy chłopak ze Studia 21 to...

Leon

9. Najładniejsza dziewczyna ze Studia 21 to...

Naty

10. Ulubiona postać z "Violetty" to...

Violetta

11. Najzabawniejsza osoba ze Studia 21 to...

Andres


Moje odpowiedzi do pytan zadanych przez Natkaa:


1. Ulubiona postać z Violetty to?


Violetta

2. Jaka para z Violetty jest twoją ulubioną?

Leon i Violetta


3. Ulubiony aktor to?

Jorge Blanco

4. Jak kolor jest twoim ulubionym?

Niebieski

5. Mieszkasz w bloku czy w domku jednorodzinnym?

W domu jednorodzinnym

6. Jaka piosenka z Violetty jest twoją ulubioną?

Podemos i Te creo

7. Czy podoba ci się mój blog? :)

Tak

8. Jak ma na imię twoja mama i tato?

Przemek i Wioletta

9. Masz jakieś zwierzaki? Jakie?

Tak. Chomika

10. Byłaś już kiedyś nominowana do LBA?

Tak

11. Trudne pytania? :D

Nie


Blogi, które nominuje:

A oto moje pytania:

1.Co sądzisz o moim blogu?

2. Wolisz Naxi czy Caxi?

3. Masz rodzeństwo?

4. Jeśli masz zwierzaka to jak się zwie?

5.Ulubiony chłopak z  "Violetty"?

6. Najzabawniejszy nauczyciel z  "Violetty"?

7. Kto najbardziej pasuje do Ludmiły?

8.Najlepsza scena z " Violetty"?

9.Najładniejsza dziewczyna z " Violetty" ?

10.Czy Angie i German powinni być razem?

11. Czy te pytania były trudne?




3 komentarze:

  1. Gratuluję! Ja jeszcze nie zostałam nigdy nominowana ale może kiedyś... Ale na bloga będę wpadac!
    Zapraszam:
    http://violettadisneypoland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za nominację i gratki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nominowałam cię do Liebster Blog Awards tu maż link :
    http://violetta-superdziewczyna.blogspot.com/2013/08/1-nominacja-do-liebster-blog-awards.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń