niedziela, 29 września 2013

Rozdział 11

Rozdział 11


Dom Violetty

                                      Violetta

Razem z Federico kończymy dekorowanie salonu. Za chwilę wpadną dziewczyny pomóc mi się przebrać.
- Hej Violu - powiedziała Fran
- Hej dziewczyny.
- To tak ja z Naty pomożemy ci z makijażem, a Cami i Fran znajdą ci coś odpowiedniego.
- Ok to chodźmy.
Po godzinie skończyły, normalnie przeszły same siebie wyglądałam świetnie i byłam gotowa do zabawy.
Właśnie przyszedł Diego jako ostatni. Dostałam od niego wisiorek z literką " D ", który od razu mi założył. Zabawa się zaczęła wszyscy świetnie się bawili, nawet chłopacy z Bad Boy' s. Po chwili usłyszałam dzwonek do drzwi, gdy otworzyłam byłam normalnie zdziwiona, bo nie wiedziałam co on tutaj robi. A tym bardziej nie spodziewałam się z nim nikogo.


                                         Leon

Chyba się mnie nie spodziewała. A tym bardziej Lary.
- Leon co ty tu robisz?
- Przyszedłem na twoje urodziny. Skoro chłopacy zostali zaproszeni to czemu ja nie miałem wpaść. Chyba nie jesteś zła.
- Nie skądże - powiedziała, ale jej nie uwierzyłem.
- Gdzie moje maniery, Violu poznaj Larę moją dziewczynę, a ty Laro poznaj Violę.
- Miło mi cię poznać - powiedziała Viola.
- Mi ciebie również - dodała Lara.
 

                                             Ludmiła

Widziałam kto wchodził do domu Violetty. To nie wróży nic dobrego, a tym bardziej, że przyszedł z dziewczyną. W końcu puścili wolny kawałek. Tomas poprosił mnie do tańca. Oczywiście nie mogłam mu odmówić. Tańczyliśmy wtuleni w siebie tak ja Cami i Broudwey, Naty i Maxi oraz Fran i Fede. Na parkiecie byli też Leon z Larą oraz Viola i Diego z czego się nie dziwię.




                                         Diego

Ciekawe co tu robi moja była Lara. Gdy ją widzę nie mogę przestać o niej myśleć.Chyba nadal coś do niej czuję,ale teraz jestem z Violą i nie mogę tego zepsuć.



                                          Lara

Gdy widzę jak Diego tańczy z  Violą normalnie czuję się zazdrosna. Ale mniejsza oto teraz jestem z Leonem i nie pozwolę by ktoś mi go odebrał. Ani, żeby przez kogoś ze mną zerwał.




                                         

5 komentarzy:

  1. ładny chłopak ale ja wole Federico. A tak wo gule to świetny blog odwiedzam go często ma nadzieje że ty też czasem zaglądniesz na mojego. a co powiesz na wzajemną obserwacje ty będziesz moi obserwatorem aj ja twoim mój blog nazywa się:violetta-camila.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie czytam twojego bloga i mogę przystać na twoją propozycję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi sie podoba! Mam nadzieję ,że będzie więcej komentarzy ;D
    zapraszam: http://violettadisneypoland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wolisz Leonette czy Leonare ?

    OdpowiedzUsuń