sobota, 9 listopada 2013



LBA


Zostałam nominowana przez Veronikę Żerek, której bardzo dziękuje. A oto pytania



1. Jak masz na imię?
Magda
.
2. Ile masz lat?
14

3.Dlaczego oglądasz Violettę?
Ponieważ gdybym jej nie oglądała moje życie nie miałoby sensu.

4.Ulubiona para z serialu?
Leonetta

5. Ulubiona piosenka z serialu?
Este no puede terminar

6.Ulubiony film?
Nie mam.

7. Ulubiony aktor/ka?
Jorge Blanco

8. Którą postać z serialu najbardziej lubisz.
Naty

9. Ulubiony piosenkarz/rka?
Katty Perry

10.Co robisz w wolnym czasie?
Czytam książki i słucham piosenek.

11.Czy czytasz mojego bloga?
Od niedawna ale tak. Jest naprawdę świetny.


Blogi które nominuję:




Moje pytania:

1. Ile masz blogów.
2. Co sądzisz o nowych uczniach Studio On Beat?
3. Twoja ulubiona książka?
4.Ulubiony aktor z Violetty?
5. Masz rodzeństwo?
6.Jak masz na imię?
7. Twój ulubiony serial poza Violettą?
8. Ulubiona piosenkarka?
9. Ulubiony posiłek?
10.Ulubiona piosenka z Violetty?
11. Czytasz mojego bloga?
J                     

5 komentarzy:

  1. Zapraszam na Leonetta moja historia

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteśświetna zgadłaś wszystkich masz 1 miejsce czyli reklamene

    OdpowiedzUsuń
  3. 1. Mam tylko 1 blog
    2. Są bardzo fajni i utalentowani
    3. Violetta "W moim świecie"
    4. Ruggero Pasquarelli
    5. Mam 2 starsze siostry
    6. Marta
    7. Victoria znaczy zwycięstwo
    8. Miley cyrus
    9. Spadolini ( frytki polane rostopionym serem )
    10. "Yo soy asi"
    11. Codziennie

    OdpowiedzUsuń