sobota, 1 lutego 2014

KONKURS



KONKURS


Jak mówi tytuł robię konkurs na one shota. Prace przysyłajcie  do 14.02.2014 do godz. 15:00 na e- mail violet399@wp.pl . Pary mogą być różne. 
Nagrody za 1. miejsce opublikowanie shota, kolaż z wybraną parą, promowanie bloga przez 3 tygodnie jeśli masz i 20 komentarzy po postem oczywiście na blogu danej osoby. Jeżeli dana osoba nie będzie miała bloga może razem ze mną napisać rozdział.
2. ,miejsce opublikowanie shota promowanie bloga przez 2 tygodnie jeśli posiadasz, kolaż 15 komentarzy 
3. miejsce opublikowanie shota, kolaż, promowanie bloga przez tydzień i 10 komentarzy pod postem
Oczywiście każdy dostanie dyplom. Osoby wyróżnione dostaną kolaże oraz dyplomy, a cała reszta tylko dyplomy. Jeżeli chcecie abym przedłużyła konkurs to śmiało piszcie.Mam nadzieję że pojawią się jakieś prace. 

7 komentarzy:

  1. Dziękuję że mnie poinformowałaś. Zaraz ci wyślę One Schota

    OdpowiedzUsuń
  2. A mogę zrobić tak, że wyśle OS, którego też wstawię na bloga. Bo takiego jednego piszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps. Może to być para z Violetty (Naxi,Leonetta itp.)?

      Usuń
  3. Możesz tak zrobić to twój one shot i możesz z nim robić co chcesz i para może być z Violetty

    OdpowiedzUsuń
  4. Megi to ja Martusia. Tylko zmieniłam zdjecie, nazwę, i bloga. zapraszam cię na niego: zapraszam do mnie: http://alcancemos--las--estrellas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. zapraszam do mnie: http://leonetta-te-quiero.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń